.::I'M ONLY SERVANT OF ALLAH::.

"Di perhentian terakhir itulah manusia akan hidup berkekalan sama ada dengan limpahan NIKMAT selama-lamanya atau menghadapi AZAB, juga selama-lamanya. Sebelum tiba di titik pengakhiran itu, manusia akan terus mengembara..."

...JALINAN UKHUWAH...

...MELAKAR PELANGI...

Daisypath Anniversary tickers

...KEEP IN MEMORY...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

PERMATA HATI UMMI ABI

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

...APRIL : Inspirasi Labah-Labah...

Labah-labah yang sedar akan sikap sabar serta berusaha dan tidak berputus asa. Labah-labah dengan tekal dan cekap tetap memasang niat dan cita-cita dengan menebarluaskan lagi sulaman perangkapnya. Cuaca dingin dan kabus yang dipuput angin adalah rencam latar sukar yang mewarnai sisi kehidupan seperti ujian yang kadangkala ditempuhi labah-labah; apakala perangkap yang dibina koyak. Labah-labah tetap meneruskan perjuangan sebuah kehidupan.

"Setiap makhluk yang diciptakan-Nya menyampaikan maksud yang tersendiri. Sebagai manusia seharusnya kita berfikir dan mengambil inspirsi dan nilai positif"

iman's note : Merindui laman ini. Entry pertama bagi bulan April. Sekarang sudah 7hb April 2011. Saat terus berdetik, minit terus berlalu, jam terus berubah, hari terus berganti, bulan terus bertukar, tahun terus bertambah. Tenanglah hati, bersabarlah jiwa. Sesungguhnya perubahan fasa dalam hidup merupakan satu ujian ALLAH yang memerlukan kesabaran. Berapa ramai manusia terjerumus ke dalam perangkap syaitan ketika melalui perubahan fasa dalam hidup. Hiduplah dalam keadaan terpandu. Last but not least, ALHAMDULILLAH.

**imannurbalqis**

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails