.::I'M ONLY SERVANT OF ALLAH::.

"Di perhentian terakhir itulah manusia akan hidup berkekalan sama ada dengan limpahan NIKMAT selama-lamanya atau menghadapi AZAB, juga selama-lamanya. Sebelum tiba di titik pengakhiran itu, manusia akan terus mengembara..."

...JALINAN UKHUWAH...

...MELAKAR PELANGI...

Daisypath Anniversary tickers

...KEEP IN MEMORY...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

PERMATA HATI UMMI ABI

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

..dedication imtihan..

salam....sebelum tido nie ana nak buat dedication imtihan untuk cikgu-cikgu PISMK IPGM seluruh Malaysia terutama Kampus Perempuan Melayu, Melaka yang akan ambik exam untuk esok hari....ana doakan akhi and ukhti beroleh ketenangn swaktu mjawab soalan dan dpermudahkan ketika menghadapi masalah...

banyakkan bdoa & tawakkal atas usaha yang telah dijalankan...ingt ALLAH sentiasa bsama kita...bi taufiq wa najjah...

...tiada jalan mudah untuk mencapai kejayaan...jangan jadikan kegagalan sebagai penanda aras diri... jadikan ia satu semangat untuk terus berusaha, insyaALLAH kejayaan pasti datang....
(special dedication to :
kak sal (ex-naqibah), kak sue, kak zati, kak fana (ex-roomate bb20), kak syu, kak syida, kak hulma, kak adila, kak pia, kak paah, mr ecan, akhi munsif & all PISMK students-IPGM KPM, Melaka)
-------------------------------------------------------------------------------------------

Atau siapakah yang memperkenankan (doa) orang yang dalam kesulitan apabila ia berdoa kepada-Nya, dan yang menghilangkan kesusahan dan yang menjadikan kamu (manusia) sebagai khalifah di bumi? Apakah di samping Allah ada tuhan (yang lain)? Amat sedikitlah kamu mengingati (Nya).
- surah an-naml : 62

One Response so far.

  1. terima kasih Zarina...
    saya akan cuba buat yang terbaik untuk kertas Antropologi (Selasa petang) & Ekonomi (Khamis petang).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails